Close


-VERKKOVALMENNUS

Keskivartalo
kuntoon ja
lisää vireyttä!

HINTA 129€

6vko:n Pysy Tiukkana -valmennus on tarkoitettu aikuisille naisille, jotka haluavat saada voimaa lantionpohjaan ja keskivartaloon sekä saada ruokavalion kuntoon.

Verkkovalmennus perustuu fysioterapeuttien kehittämään viisi osaiseen menetelmään, jossa lähdetään liikkeelle lantionpohjalihasten vahvistamisesta ja edetään kohti kiinteyttäviä keskivartalolihasten harjoituksia turvallisesti ja tehokkaasti.  

Valmennuksessa keskitytään myös ravintovalmentajan opastuksella monipuolisen ja terveellisen ruokavalion tavoitteluun. Oikeanlaisella ruokavaliolla kiinteytymistäkin tapahtuu ihan huomaamatta - ilman stressiä!

VIIKOTTAIN VAIHTUVAT HARJOITTEET JA OHJEET - saat koulutuksen omilta fysioterapeuttivalmentajilta kuin myös alan muilta huippuosaajilta mm. naistentautien erikoislääkäri, pari- ja seksuaaliterapeutti Pirkko Brusilalta, käytännön ohjeita ja harjoitteita keskivartaloon ja lantionpohjaan liittyen. Viikottaiset verkkovalmennuksen aiheet näet kun luet eteenpäin.


HARJOITTELUVIDEOITA - lantionpohjalihasten tehokkaaseen harjoitteluun. Harjoitteluvideoissa yhdistetään lantionpohjalihastreenin tehokkaaseen koko keskivartalon treeniin. Näin saavutat sekä rautaiset lantionpohjalihakset kuin myös timmimmän keskivartalon! 


OHJEITA TERVEELLISEEN RUOKAVALIOON - ruokavalio tukee jaksamista ja antaa vireyttä arkeen. Opit syömään terveellisesti ja oikein kiireisessä arjessa. Saat ihania reseptejä joka viikolle, jolla loihdit maittavia ja terveellisiä aterioita. Se mitä syöt vaikuttaa niin jaksamiseesi kuin koko kehon hyvinvointiin.


VALMENTAJAPALVELU - voit kysyä kysymyksiä ravitsemukseen ja harjoitteluun liittyen verkkovalmennuksen omassa Facebook ryhmässä tai sähköpostitse aiheeseen erikoistuneilta fysioterapeuteilta ja ravintovalmentajalta.



Pysy Tiukkana -verkkovalmennus sisältää:

HARJOITTEET: Oikeanlaisilla harjoitteilla pömppövatsasta eroon


RAVITSEMUS: Kohti litteää vatsaa herkullisilla ja terveellisillä resepteillä 


6 VIIKON KURSSIN AIHEET

Hengityksestä ja ryhdistä
tehoa harjoitteluun

HARJOITTEET: Opi löytämään lantionpohjalihaksesi ja tunnistamaan niitä oikein


RAVITSEMUS: Opi ymmärtämään ruokavaliotasi ja löydä sen ongelmakohdat


HARJOITTEET: Miten tehostat keskivartalon harjoittelua


RAVITSEMUS:Tuoteselosteiden tuntemisesta apua järkevämpiin ruokavalintoihin

Eroon lantionpohjan ongelmista

Treenaa arjessa

Pohja kuntoon

HARJOITTEET: Opi harjoittelemaan lantionpohjalihaksiasi monipuolisesti ja tehokkaasti


RAVITSEMUS: Syö monipuolisesti ateriamalliesimerkkien avulla 


Harjoittele monipuolisesti

HARJOITTEET: Harjoitteluvinkkejä ongelmiin (virtsankarkailu, kohdunlaskeuma, selkäkipu, lantionpohjan ylikireys)


RAVITSEMUS: Eroon ravitsemuksen haasteista ja sudenkuopista

Kohti litteää vatsaa

HARJOITTEET: Käytännön vinkit arjessa treenaamiseen


RAVITSEMUS: Tee pysyvästi terveellisimpiä valintoja 


Tule mukaan Pysy Tiukkana -verkkovalmennukseen!

HINTA 129€

Tarvitset vain nettiyhteyden!


SOFIA on fysioterapeutti ja naisten valmennukseen erikoistunut personal trainer ja toimii Trainer4You:lla personal trainereiden kouluttajana. Sofian valmennuksissa erityisryhmänä ovat raskaana olevat ja synnyttäneet naiset ja valmennuksissa keskitytäänkin lantionpohjan ja vatsalihasten erkauman kuntouttamiseen muiden elämäntapamuutosten ohessa. Sofia ottaa valmennuksissaan lempeästi, mutta tosissaan, raskauden ja synnytyksen mukanaan tuomat muutokset ja haasteet huomioon, jotta äidit voisivat paremmin.

JANICA on Hyvän olon kellarin ravintovalmentaja ja Trainer4You -ravintovalmentaja/kouluttaja. Janica on erikoistunut sekä painonhallitsijan että raskaana olevien/synnyttäneiden äitien ravitsemukseen. Ravitsemuksen oma personal trainer takaa helpot ja järkevät ruokavaliovinkit, joiden avulla sinä pääset syömällä kuntoon.

Turvallinen, tehokas ja kehittävä Pysy Tiukkana -verkkovalmennus perustuu palkittuun ja jo tuhansien äitien käyttämään Bailamama® -menetelmään. Bailamama valittiin vuoden liikuntatuotteeksi 2014.

VOIT HARJOITELLA JUURI SILLOIN, KUN SINULLE SOPII JA JAKSOTTAA NE OMAAN AIKATAULUUSI SOPIVIKSI!

6vk Pysy Tiukkana -verkkovalmennus

129€


Harjoittelemalla säännöllisesti ja tehokkaasti lantionpohjalihaksiasi saavutat monia hyötyjä. Voit parantaa virtsanpidätyskykyäsi ja siten ehkäistä ikävää virtsankarkailua, josta kärsii jopa 4. nainen jossain elämänsä vaiheessa. Lantionpohjalihasten treeni on myös yleisin gynekologien ja fysioterapeuttien ohje virtsankarkailun hoitoon.


Katso videosta fysioterapeutti ja terveysliikuntainstituutin toimitusjohtaja Marianne Kyrklundin haastattelu lantionpohjalihasten kunnon tärkeydestä.


Lisää elämänlaatua lantionpohjalihaksia treenamalla

Tiesitkö, että lantionpohjalihakset vaikuttavat myös selän hyvinvointiin sekä koko ryhtiin? Niillä on myös tärkeä tehtävä timmin keskivartalon tavoittelussa.

Niinpä valmennuksessa yhdistämme keskivartalon treenin lantionpohjalihasten harjoittamiseen. Lantionpohjalihasharjoitusten lisäksi vahvistamme sekä vatsa- että selkä- ja kylkilihaksiasi joka auttaa sinua saavuttamaan sekä rautaiset lantionpohjalihakset että myös timmimmän keskivartalon!


Yhtenä motivation lähteenä lantionpohjalihasten treenaamiselle onkin varmasti se, että hyvässä kunnossa olevat lantionpohjalihakset lisäävät naisen seksuaalista nautintoa ja parantavat orgasmia. Pysy Tiukkana -ohjelman avulla opitkin käyttämään lantionpohjalihaksiasi tavallisissa arjen tilanteissa mutta myös oman seksuaalisen nautintosi vahvistamiseksi.


Osana Pysy Tiukkana -ohjelmaa ovat suuren suosion saavuttaneet viikottaiset paritreenivinkit, joidan avulla voit halutessasi treenata lantionpohjalihaksiasi myös kumppanisi kanssa erilaisissa asennoissa. Lantionpohjalihaksiahan voi ja kannattaakin käyttää myös rakastellessa. Se lisää naisen omaa seksuaalista nautintoa ja kumppanikin varmasti nauttii tästä.

Tässä videossa naistentautien erikoislääkäri ja seksuaaliterapeutti Pirkko Brusila antaa muutaman vinkin, kuinka lantionpohjalihaksia voi käyttää rakastellessa.

"Tämä on meidän naisten juttu! Ei olisi ikinä uskonut, että minä, äitini ja mummini treenattaisiin yhdessä. Olemme aivan eri kuntoisia, mutta nämä treenit sopivat meille kaikille. Kukin oman kuntonsa mukaan. Itselläni synnytyksen jälkeen jäänyt virtsankarkailu loppui kokonaan, olen ihan super tyytyväinen. En olisi uskonut, että voisin vaikuttaa näin paljon hyvinvointiini lantionpohjalihastreenillä – se oli vielä helppoa ja hauskaakin – ja tuloksia syntyi todella nopeasti. Suosittelen!"


Kysyimme valmennettavilta mitä he oppivat valmennuksen aikana? 

Tässä muutamia vastauksia...


”Kokonaisvaltaisempaa ymmärrystä lantionpohjalihasten merkityksestä kaiken perustana, esim. ryhdille, joka on ollut ikuisuusprojekti ilman tuloksia. Ravitsemuksen osuus oli laajempi ja "tiukempi" kuin oletin, mutta se oli yksi erittäin tärkeä peruste lähteä valmennukseen mukaan.”


”Hyviä ohjeita lantionpohjanlihasten treenaamiseen, ruokavaliovinkkejä ja uutta kipinää treenaamiseen!”


”Opin tunnistamaan lantionpohjan lihaksiston ja tiedostan arjessa lantionpohjan lihaksiston supistamiseen yskiessä, aivastaessa, kantaessani painavia kassejat tms.”


”Löysin lantionpohjalihakseni ja opin harjoittamaan niitä monipuolisesti. Kiitos selkeiden ja sopivan mittaisten jumppien. Myös gynekologin haastattelut selkeytti monta asiaa.”


”Hiljakseen hölkkäily onnistuu ilman karkailua.”


”Esim. Virtsasuihkun keskeyttäminen onnistuu nyt, ei onnistunut ennen kurssia. Ihania innostuneita ihmisiä vetämässä, harjoitteet napakoita ja monipuolisia.”


"Monipuolinen ja hyvä verkkokurssi. Ja kohdunpoisto leikkauksen läpikäyneenä ymmärrän lantionpohjalihaksiston tärkeyden ja teen kaikkeni ettei vaiva uusiudu."


INFO@BAILAMAMA.FI

HINTA 129€

KYLLÄ, HALUAN MUKAAN 

PYSY TIUKKANA -VERKKOVALMENNUKSEEN!