Close

Lantionpohjalihakset 

kuntoon, jotta voit nauttia 

enemmän elämästä!

PYSY TIUKKANA
-VERKKOVALMENNUS

Treeniohjelma naiselle

Vältä nolot arjen tilanteet (virtsa ei enää karkaile vahingossakaan, joka neljäs kärsii siitä joskus elämässään)


Paranna rakkauselämääsi merkittävästi (voimakkaammat lantionpohjalihakset ja niiden oikea käyttö)


Kiinteytä myös keskivartalosi kauniiksi (lantionpohja yhteydessä vatsa+kylki+selkälihaksiin)


Pienikin pömpöttävä vatsa poistuu (6 viikon harjoitteilla keskivartalo hallintaan!)



...ja paljon, PALJON muuta!

Enemmän seksuaalista nautintoa, parempia orgasmeja, kiinteämpi keskivartalo ja parempi ryhti…

jokaisen naisen perusoikeuksia!

Miksi tekisit Pysy tiukkana -treeniä:

This is a paragraph. Click here to add / edit your own text. This should be used to tell a story and let your users know a little more about your product or service. How can you benefit them?

Pysy tiukkana -valmennus antaa sinulle uuden elämänilon missä tahansa elämänvaiheessa - palkittu 5-osainen menetelmä on auttanut jo tuhansia ja on terveydenhuollon ammattilaisten tuotantoa.

KYLLÄ, HALUAN LANTIONPOHJAAN LISÄÄ VOIMAA!

HINTA 129€  sis. kirjabonuksen

Oletko huomannut oireita esim. virtsankarkailusta, selkäkivuista tai pömpöttävästä vatsasta?


Se voi tarkoittaa, että lantionpohjalihaksesi eivät ole enää niin hyvässä kunnossa kuin ennen, ja tarvitset muutenkin parempaa keskivartalon hallintaa. Näin voi tapahtua esim. kun olet raskaana, synnytyksen jälkeen tai vähitellen ikääntymisen myötä. Silloin tarvitset suorat ja selkeät ohjeet vahvistaa lantionpohjalihaksiasi, jotta elämänlaatusi pysyy ja paranee!


Ja jotta saat varmasti tuloksia, tarvitset myös kiinteyttäviä keskivartalolihasten harjoituksia sekä oikeanlaiset säädöt ruokavalioosi. Tähän kaikkeen menisi normaalisti loputtomasti aikaa, vaivaa ja rahaakin - mutta meidän mielestä parhaiten tuloksia tulee hyvällä mielellä ja ilman stressiä, joten halusimme tehdä sen helpoksi. 


Juuri tähän tarpeeseen tuomme saatavillesi aivan uuden valmennuksen ja treeniohjelman naiselle. 


Arvoisa nainen,

Mitä hyödyt Pysy Tiukkana -valmennuksesta:

Saat ohjeita suoraan luotettavilta asiantuntijoilta - lantionpohjan lihasten harjoittamiseen erikoistuneilta fysioterapeuteilta


Erityisohjeita naisen seksuaalisuuteen Pirkko Brusilalta (naistentautien erikoislääkäri, pari- ja seksuaaliterapeutti)


Saat ravintovalmentajan tekemät ruokaohjeet, suunniteltu poistamaan turvotusta ja litistämään vatsaa (valmiit reseptit, helppoa kokkausta)


Aina valmentajien tuki mukana, saat aina vastauksen ihan pienimpiinkin kysymyksiisi (sekä keskustelupalstalla muut kaltaisesi naiset antavat vertaistukea)



Valmennus perustuu palkittuun, jo tuhansien naisien käyttämään Bailamama-menetelmään (vuoden liikuntatuote v. 2014)


Saat fysioterapeuttien kehittämän viisiosaisen menetelmän lantionpohjan - ja syvien lihasten vahvistamiseen - turvallisesti ja tehokkaasti!


Etene järjestelmällisesti 6 tiivistä viikkoa kohti vahvan lantionpohjan tuottamia iloja - sinun tarvitsee vain seurata suunnitelmaa!


Lisää ymmärrystäsi naisen fysiologiasta ja harjoittele tietäen, että et varmasti satuta itseäsi etkä tee itsellesi hallaa


Et ole sidottu aikatauluihin, vaan voit harjoitella silloin kuin sinulle sopii


Viikottaiset paritreenivinkit - treenaa lantionpohjalihaksiasi myös kumppanisi kanssa erilaisissa asennoissa (lisää molempien nautintoa)




Ja saat vielä ainutlaatuisen kurssin lisäksi erityisohjeita asiantuntijoilta, jotta varmasti onnistut...


6 VIIKON KURSSIN AIHEET

Lantionpohjalihasten tunnistusharjoitus


Monipuolinen lantionpohja- ja keskivartalojumppa


“Come to mama” -harjoitus


Kuinka käytät ruokapäiväkirjaa

Seksuaalisuus sinussa

Harjoitus: kesto- nopeus- ja maksimivoima


Jumppa lantiopohjalihasten eri voiman alueille


Viikon asento: 

Rakkauden lukko


Ateriamalli ja Diet Builder -opas

Syvän poikittaisen vatsalihaksen aktivointi


Koko kehon lihaskuntoliikkeet

Paritreenivinkki kuvitettuna


Vatsalihasten erkauman tunnistaminen ja huomiointi


Ateriamallin koostaminen ja reseptikirja


Lantionpohjalihasten toimintahäiriöt ja rentoutusharjoitus


Tunnesyöminen ja painonhallinnan haasteet ja sudenkuopat


Haastattelussa pari- ja seksuaaliterapeutti Pirkko Brusila


Keskivartaloa vahvistavia harjoituksia


Lantionpohjalihasten "lankutus" 

-liike

Selkeitä ratkaisuja ongelmiisi

Hyvä ryhti ja keskivartalon hallinta oikealla hengityksellä


Avaa kireydet liikkuvuusharjoituksilla


3 päivän dynaaminen liikkuvuussarja


30 minuutin Squeeze 4Venus 

-jumppa


“Saksiliike”


Miten luet ruokien tuoteselosteita ja pakkausmerkintöjä

Viikko#5

Pirkko Brusila: lantionpohjanlihasten merkitys naisen seksuaalisuuteen


Illan jännitys-rentoutus -harjoitus


Kertausta


30minuutin Heat 4Venus -treeni


“Happy Frog” eli iloinen sammakko

Tunnista ja treenaa

Viikko#1

Viikko#4

Rentoutta ja ryhtiä

Monipuolista voimaa

Viikko#2

Viikko#6

Kohti litteää vatsaa

Viikko#3

SOFIA on fysioterapeutti ja naisten valmennukseen erikoistunut personal trainer. Hän toimii Äitiysliikunta akatemialla ja Trainer4You:lla liikunta-alan ammattilaisten kouluttajana. 


Sofian valmennuksissa erityisryhmänä ovat raskaana olevat ja synnyttäneet naiset ja valmennuksissa keskitytäänkin lantionpohjan ja vatsalihasten erkauman kuntouttamiseen muiden elämäntapamuutosten ohessa. 

JANICA on Hyvän olon kellarin ravintovalmentaja ja Trainer4You -ravintovalmentaja/kouluttaja. Janica on erikoistunut sekä painonhallitsijan että raskaana olevien/synnyttäneiden äitien ravitsemukseen. 


Ravitsemuksen oma personal trainer takaa helpot ja järkevät ruokavaliovinkit, joiden avulla sinä pääset syömällä kuntoon.

Virtsasuihkun keskeyttäminen onnistuu nyt, ei onnistunut ennen kurssia. Ihania innostuneita ihmisiä vetämässä, harjoitteet napakoita ja monipuolisia. -Riitta 55v.


Olen tehnyt nyt vuoden alusta tosi aktiivisesti (N 5krt/vko) lantionpohjaharjoituksia teidän videoiden avulla. Tähän asti tein ihan liian vähän ja yksipuolisesti. Olen löytänyt lihakset ja koko ajan treeni menee paremmin. Olen kiitellyt teitä jo ennenkin, mutta vielä kerran iso kiitos teille kaikille! Tuo teidän valmennuskurssi oli just sitä mitä tarvitsin ja nuo jumpat on tosi hyviä. Tulee vihdoinkin tehtyä kunnolla lantionpohjalihatreeni ja samalla saa keskivartalojumpankin. - Tiia 34v.




Älä usko pelkästään meitä

- mitä sanovat kurssin sinua ennen käyneet?

Yhtenä motivation lähteenä lantionpohjalihasten treenaamiselle on varmasti se, että hyvässä kunnossa olevat lantionpohjalihakset lisäävät naisen seksuaalista nautintoa ja parantavat orgasmia. Pysy Tiukkana -ohjelman avulla opitkin käyttämään lantionpohjalihaksiasi tavallisissa arjen tilanteissa mutta myös oman seksuaalisen nautintosi vahvistamiseksi. 



Seuraavalla videolla naistentautien erikoislääkäri ja seksuaaliterapeutti Pirkko Brusila antaa muutaman vinkin, kuinka lantionpohjalihaksia voi käyttää rakastellessa ja kertoo mitä mieltä hän on Bailamaman harjoitteista.

Lisää nautintoa lantionpohjalihaksia treenamalla


Osana Pysy Tiukkana -ohjelmaa ovat suuren suosion saavuttaneet viikottaiset paritreenivinkit, joidan avulla voit halutessasi treenata lantionpohjalihaksiasi myös kumppanisi kanssa erilaisissa asennoissa. Lantionpohjalihaksiahan voi ja kannattaakin käyttää myös rakastellessa. Se lisää naisen omaa seksuaalista nautintoa ja kumppanikin varmasti nauttii tästä.

Tiesitkö, että lantionpohjalihakset vaikuttavat myös selän hyvinvointiin sekä koko ryhtiin? Niillä on myös tärkeä tehtävä timmin keskivartalon tavoittelussa. 

Valmennuksessa yhdistämme keskivartalon treenin lantionpohjalihasten harjoittamiseen. Lantionpohjalihasharjoitusten lisäksi vahvistamme sekä vatsa- että selkä- ja kylkilihaksiasi joka auttaa sinua saavuttamaan sekä rautaiset lantionpohjalihakset että myös timmimmän keskivartalon!

Eroon lirahduksista ja lemahduksista

Harjoittelemalla säännöllisesti ja tehokkaasti lantionpohjalihaksiasi saavutat monia hyötyjä. Voit parantaa virtsanpidätyskykyäsi ja siten ehkäistä ikävää virtsankarkailua, josta kärsii jopa 4. nainen jossain elämänsä vaiheessa. Lantionpohjalihasten treeni on myös yleisin gynekologien ja fysioterapeuttien ohje virtsankarkailun hoitoon.


Katso alla olevasta videosta fysioterapeutti ja terveysliikuntainstituutin toimitusjohtaja Marianne Kyrklund ohjeet virtsankarkailun ehkäisyyn ja ajatukset Bailamaman verkkovalmennuksesta.


Aika valita terveempi, nautittavampi, yksinkertaisesti parempi tulevaisuus! Olisiko nyt aika jättää taakse ikävät naistenvaivat, ja palauttaa luonnollisesti korkea elämänlaatusi? 

Muista, että samalla tavalla jatkaen tilanne ei parane, ja omin päin kokeiluissa on aina vaaransa. 


Anna nyt itsellesi paras mahdollinen lahja, ja vahvista itsellesi kirjaimellisesti parempi pohja elämällesi, asiantuntijoiden ohjauksessa!




Kun liityt valmennukseen nyt  

Haluamme antaa sinulle lahjaksi ja avuksi valmennukseen uunituoreen Venus kuntoon -kirjan (arvo 29,90e), josta saat takuulla LISÄPOTKUA VALMENNUKSEEN!


Venus vahvaksi s.48


3min pikaparitreeni -Sinulle ja kumppanillesi s.126

BONUSLAHJA SINULLE!

KYLLÄ, HALUAN MUKAAN 

PYSY TIUKKANA -VERKKOVALMENNUKSEEN!

HINTA 129€  sis. kirjabonuksen

PS. VALMENNUS ON NÄKYVILLÄ SINULLE VUODEN OSTOPÄIVÄSTÄ 

ELI  HINTA ON VAIN 10,75€ PER KUUKAUSI

KOKO VUODEN TREENEILLE!

INFO@BAILAMAMA.FI

MAKSAESSASI SMARTUMILLA


  1. Avaa osoite https://www.smartum.fi/fi/tyosuhde-edut/toimipiste/182454/bailamama-finland-oy
  2. Kirjaudu sisään Smartum-tunnuksillasi
  3. Maksa ostos saldolla. Kirjoita palvelunkuvaukseen haluamasi ohjelman nimi, oma nimesi, sähköpostiosoitteesi ja puhelinnumerosi.


Jos sinulla on Smartum-setelit käytössä, lähetä ne yhteystietojen kera osoitteeseen: 

Bailamama Finland Oy, Linnanniituntie 26, 03100 Nummela.


Kun olet laittanut setelit postiin, niin laita meille sähköposti info@bailamama.fi, jotta osaamme odottaa seteleitä.



Kun käytössäsi on SporttiPassi voit maksaa henkilökohtaisen harjoitusmaksusi SporttiPassin verkkomaksulla.

Kirjaudu sisään omilla tunnuksillasi www.epassi.fi -sivulla

  1. Valitse SporttiPassin verkkomaksut
  2. Aloita kirjoittamalla valikkoon Bailamama Finland Oy, kun järjestelmä löytää sen valitse toimipiste ja paina "seuraava"
  • Kirjoita summa euroissa
  • Kirjoita palvelunkuvaukseen haluamasi ohjelman nimi, oma nimesi, sähköpostiosoitteesi ja puhelinnumerosi. 
  • Paina maksa


Kun meille tulee tieto Sporttipassi maksusta (1-3pv), niin lähetämme sinulle tilausvahvistuksen sähköpostiisi. Tilausvahvistuksessa on salasanasi ja linkki, jonka kautta pääset kirjautumaan sivuillemme. Ostamasi ohjelma näkyy, kohdassa ostamani tuotteet. Nämä ohjeet vain siis Sporttipassilaisille. Ostaessasi ohjelman verkkokaupastamme, saat sen heti näkyviin.


Ohjelman voit maksaa myös Smartumilla tai Sporttipassilla!